viernes, 5 de febrero de 2010

La lista de la tonta


En masses ocasions la ment ens juga males passades, o millor dit, potser ens fica algún que altre gol.
Quan considerem que emocionalment hem arribat a una estabilitat estable (me troncho y me parto) ens partim en dos al escoltar-nos
Ens veiem al mirall i no sabem si ens reconeixem i possem l'autopeli i no sabem si som els protas o qui cony ha escrit aquest guió
La questió és el cap no para, no para el cap i cap pensament del cap es queda parat
Avui he fet una llista
"la lista de la tonta" també es podria haver dit "la lista de la tontería" o "la lista de la locura"o "a(lista)te a la locura" o "alisaté la melena" jo que sé!!!
He escrit una llista!! perquè? pels fantasmes!! pels fantasmes?? si si i per les possibles conseqüències d'aquests fantasmes (los sustos vamos!)
Perque ens creem i tenim masses fantasmes irreals i inexistents
Perque imaginem situacions sense fundaments
Perque ens preocupem d'idees, accions i reaccions que no ens passen, però ens preocupem!
per aixó i per mil coses més he fet la llista del que no m'agrada de mi, dels meus fantasmes, de les meves paranoïes infundades i dels meus "mals pensaments" (a veces tengo malos pensamientos...ja ho diu l'Albert Pla)
Si si..he fet la llista per alliberar-me de la llista com quan vaig al super...vaig tatxan...la cosa és que al super no hi ha la solució als fantasmes de la meva llista però bueno...és una llista aparentment molt tonta..però no és tonta qui s'atreveix a fer una llista dels seus fantasmes, al contrari "va de lista!! y vaya lista!!"
És tant complicat dir-nos el que no ens agrada de nosaltres???? es fotut veure-ho escrit amb la teva lletra, com una recriminació, però no! un objectiu..una superació una SUPERACCIÓ!!!
No escriuré ara aqui la meva llista...sóc tonta...em fa vergonya...

1 comentario:

Anónimo dijo...

Tal vez sí tengas algo fundado que te lastra.

Déjate llevar

Déjate llevar
Fluye...