martes, 1 de diciembre de 2009

Completo 6 Euros


M'agrada el teu univers tant organitzat
M'agraden els teus cabells arrastats
rinxols neurotics, psicotics....
M'agraden els teus braços "calentment" abraçats
calent més...despertats
M'agraden els teus calçotets Calvin Klein de piju rematat
M'agrada la teva "fama" de cuiner desesperat
M'agrada el teu llit fred
el teu cor de flam cremat
M'agrada que m'agradis a tota jo
M'agrada que m'encantis cada dia una mica més
M'encanta que m'agradis aixi exageradament
M'agrada el contingut del teu nom
el continent del teu "Mon"
M'agrada fer-te l'amor
que fem l'amor
M'agrada el teu sofà xof
M'agrada fer xof al teu sofà
M'agrada el teu sexe perforat
inercia, energia, responsabilitat, hiperactivitat....
M'agrada que siguis un "bèstia"
un nen vestit de gran

No hay comentarios:

Déjate llevar

Déjate llevar
Fluye...